I disse uger afvikles årets sidste stævner. Der har i den forgangne tid både været afholdt Pinsecup i Hillerød og Vestegnens sommerstævne i Brøndby. Her er et lille udpluk af hvordan Virum klarede sig til Pinsecup.
Til Pinsecup i Hillerød den 23.-25. maj var der mange virumspillere med. Et traditionelt stort stævne, hvor også svenskere også plejer at tage til. Her så vi bl.a. Virum fremme i:
- Sølv: Junior Elite single: Julius Fredensborg Bach Forside billede)
- Sølv: Jørgen Krogh: 60+ D single
- Bronze: Junior Elite single: Mikkel Radoor (forside billede)
- Bronze: U21 C single: Liam Zhou
- Bronze: 60+ B single: Bing Ya Nielsen


