Virums divisionshold spillede i den forgangne weekend sidste runde holdturnering for denne sæson. Virum3 i 3. division vandt begge sine holdkampe, hvor Virum1 og Virum2 i henholdsvis 1. division og 2. division tabte deres. Der var intet på spil for nogen af holdene, hvorfor alle hold da også stillede med mange reserver. Den gode og vigtige konklusion er den, at alle hold forbliver i deres respektive divisioner, hvorfor vi i sæson 2026/27 kan se frem til at have hold i både 1., 2. og 3. division. Godt for klubben, godt for at de unge, som er på vej op.
![]()
Herunder ses hvordan det endte. Og hvis man vil se det detaljerede puslespil, kan det ses her:


